Connect with us

Actualitat

Capdepera ofereix 30 ajuts econòmics per estudis universitaris del municipi

El municipi fa sis anys que dóna aquests ajuts amb la col·laboració d’empreses municipals

L’Ajuntament gabellí ha convocat un any més els ajuts d’Estudis Universitaris que ofereix a estudiants del seu municipi. Enguany s’hi han sumat dues empreses noves: Miquel Riera Construcciones i Rebalim, S.L., en total, són deu les empreses que lliuren aquests ajuts als estudiants gabellins (Aguas Capdepera S.A., Associació Hotelera de Capdepera, Grup STeH, Electro Hidraúlica Llevant S.A., Predi Son Jaumell (Viva Hotels i Prinsotel), Playas de Capdepera S.L., Morey Esteva, S.L., Angels Bolero, S.L., Rebalim, S.L. i Miquel Riera Construcciones S.L.).

Enguany es donaran 30 ajuts universitaris de 1.200 euros cadascun: 28 ajuts a estudiants de Grau i dos ajuts a estudiants de Màster. En cas de no haver-hi sol·licituds de Màster es dedicaran els ajuts als estudiants de Grau i en el cas d’haver-hi menys sol·licituds d’ajuts per estudiar graus, aquests es podran destinar a Màster.

L’objectiu d’aquest projecte és ajudar econòmicament per assegurar que tothom del municipi que vulgui estudiar pugui fer-ho i que els diners no siguin un problema. La iniciativa està ja ben consolidada i les sol·licituds es poden lliurar fins al pròxim 10 de novembre a les oficines municipals.

Són tendència