Connect with us

Actualitat

Un turista és detingut per un presumpte cas de violència de gènere a un hotel de Cales de Mallorca

Els agents de la Policia Local de Manacor que van disparar a un home que els va atacar amb un ganivet presten declaració

Aquesta passada matinada

Un turista ha estat detingut aquesta passada matinada per un presumpte cas de violència de gènere a un hotel de Cales de Mallorca, en el transcurs d’una operació policial conjunta entre agents de la Policia Nacional i Policia Local de Manacor. El requeriment es va fer per part de personal del mateix establiment hoteler, segons ha informat la Policia Local.

Agents dels dos cossos policials es van personar de manera conjunta al lloc dels fets i després d’interrogar a cadascuna de les parts implicades per separat, es va procedir a la detenció d’un home per un presumpte delicte de violència de gènere. Al lloc dels fets s’hi va desplaçar una ambulància del 061 per assistir a les persones implicades.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència