Connect with us

Comunitat

Detingut a Formentera el patró d’un vaixell de pesca, convertit en pastera, amb divuit persones a bord

Detingut a Formentera el patró d'un vaixell de pesca, convertit en pastera, amb divuit persones a bord

El viatge, des d’Algèria, es va fer en condicions pèssimes i alguns dels passatgers van arribar a pagar al voltant de 5.000 euros

Agents de la Policia Nacional van detenir el 24 d’agost passat un ciutadà d’origen algerià com a presumpte autor d’un delicte contra els drets dels ciutadans estrangers i afavoriment de la immigració irregular.

A bord de l’embarcació, un vaixell de pesca sense els aparells per a aquesta activitat, van viatjar divuit ciutadans, procedents d’Algèria. El viatge fins a Formentera es va dur a terme en pessimes condicions. Alguns dels nouvinguts haurien pagat fins a 5.000 euros. Entre ells hi havia 6 homes adults, i una dona adulta, embarassada de set mesos, que havia arribat acompanyada de tres fills menors, de 16, 11 i 9 anys, trobant-se tots en bon estat de salut.

Són tendència