Connect with us

Actualitat

El pla de xoc de Salut ha permès reduir les llistes d’espera a l’Hospital de Manacor

El pla de xoc de Salut ha permès reduir les llistes d'espera a l'Hospital de Manacor

19.284 usuaris van poder atesos, entre els mesos d’abril a desembre, entre intervencions quirúrgiques, consultes externes, proves de gabinet i radiològiques

Els professionals del Servei de Salut han duit a terme 140.266 actes mèdics en jornada extraordinària —en horari d’horabaixa— des que es va posar en marxa el pla de xoc per reduir les llistes d’espera en el conjunt d’hospitals públics de Balears. Segons el balanç provisional d’aquest pla especial, que encara és vigent, dels 140.266 actes mèdics realitzats d’abril a desembre de 2022, 5.170 han estat intervencions quirúrgiques, 83.813 consultes externes, 15.026 proves de gabinet i 35.647 proves radiològiques.

Pel que fa a l’Hospital de Manacor, 19.284 usuaris van poder atesos, d’abril a desembre, entre intervencions quirúrgiques, consultes externes, proves de gabinet i radiològiques. Les dades fetes públiques pel Govern no detallen la xifra de persones ateses en cadascun dels serveis esmentats.

Són tendència