Connect with us

Actualitat

Detinguts els presumptes autors de diversos robatoris amb violència a comerços de Cala Millor i Cala Bona

Detinguts els presumptes autors de diversos robatoris amb violència a comerços de Cala Millor i Cala Bona

Els fets havien generat un cert malestar i alarma social entre els veïns i comerciants dels dos nuclis costaners

La Guàrdia Civil ha procedit a la detenció de dues persones, de 28 i de 27 anys, tots dos de nacionalitat espanyola, com a presumptes autors de diversos delictes de robatori amb violència en el Llevant de Mallorca.

Agents de la Guàrdia Civil d’Artà, van iniciar la recerca de tres robatoris amb violència amb arma blanca ocorreguts en Cala Bona i Cala Millor, dues d’ells en un domicili i un altre en un estanc. Tots ells a la fi del passat mes de gener.

En un dels robatoris van arribar a forcejar i causar lesions lleus a una dependenta.

El passat dia 28 de gener es va aconseguir localitzar, identificar i detenir als dos autors dels fets, que una vegada posat a disposició judicial van ingressar a la presó.

Els robatoris investigats havien generat un cert malestar i alarma social entre els veïns i comerciants dels nuclis costaners on es van produir els fets delictius.

Són tendència