Connect with us

Actualitat

Denuncien la manca de policies locals a la majoria de municipis de Mallorca

Segons les dades de la darrera memòria de l’Institut de Seguretat Pública de les Balears, entre els anys 2015 i 2021 es van perdre 253 places d’agents

El PP de Mallorca ha criticat aquest divendres a través d’un comunicat la manca de policies locals que considera que hi ha a la majoria de municipis del territori, basant-se en les dades de la darrera memòria de l’Institut de Seguretat Pública de Balears, i ha alertat de la “gran inseguretat” ciutadana que genera aquest fet.

Segons l’esmentada memòria, que recull dades entre els anys 2015 i 2021, s’han perdut 253 agents, un dèficit que el partit conservador creu que podria ser molt superior si es tenen en compte les jubilacions produïdes l’últim any.

El president del PP de Mallorca i candidat a presidir el Consell, Llorenç Galmés, ha declarat que ara es viu “pitjor que fa vuit anys i més insegurs” i ha explicat que aquesta situació ha provocat episodis de vandalisme i robatoris a molts municipis, ja que hi ha pobles que no disposen de policies en horari nocturn o durant els caps de setmana.

Són tendència