Amb motiu de la XXVII Fira de Teatre, la XII Temporada Gran, la VIII Temporada Simfònica de les Illes Balears i la X Temporada de la Banda de Música
L’Auditori i el Teatre de Manacor seran els espais que durant els pròxims mesos acolliran la programació d’obres teatrals i musicals programades dins de la XXVII Fira de Teatre, la XII Temporada Gran, la VIII Temporada Simfònica de les Illes Balears i la X Temporada de la Banda de Música en la seva primera edició post pandèmia.
El hall de l’Auditori va ser novament l’indret escollit per a presentar la programació cultural, enmig d’una gran expectació. L’actriu Bàrbara Nicolau ha fet de mestra de cerimònies en una trobada en què la Banda de Música de Manacor ha interpretat l’Halleluja de Leonard Cohen, Time to say goodbye, d’Andrea Bocelli, entre altres peces musicals.
El públic assistent també va poder gaudir d’un tast de l’obra Ego, a càrrec de La Salvatge i Quiè Teatre, una de les propostes que formen part del programa de la proxima edició de la Fira de Teatre.
El batle, Miquel Oliver, va destacar la importància del teatre per a Manacor i la il·lusió de poder tornar-hi en condicions “normals”, després de la pandèmia. “El Teatre de Manacor és el teatre de Mallorca”, ha dit, tot convidant el públic d’arreu de l’illa a gaudir de la temporada que a partir d’aquest dissabte ja s’ha fet pública.
XXVII Fira de Teatre de Manacor
De l’1 d’octubre al 6 de desembre del 2022
XII Temporada Gran (1a part)
Del 24 de setembre al 8 de desembre del 2022
VIII Temporada Simfònicade les Illes Balears
Del 30 de setembre del 2022 al 31 de març del 2023
IX Temporada Banda de Música de Manacor (1a part)
Del 12 d’octubre del 2022 al 15 de gener del 2023
Podeu consultar la programació al complet clicant en el següent enllaç: http://www.teatredemanacor.cat