Connect with us

Actualitat

Una tempesta de llamps i trons al Llevant deixa dos banyistes morts a la platja de Cala Mesquida, a Capdepera

Una tempesta de llamps i trons al Llevant deixa dos banyistes morts a la platja de Cala Mesquida, a Capdepera

El tràgic succés s’ha produït devers les 15.30 hores d’avui capvespre

La breu però intensa tempesta de llamps i trons que a primera hora d’avui capvespre ha recorregut bona part dels municipis del Llevant de Mallorca, deixa un tràgic balanç de dos banyistes morts a la platja de Cala Mesquida, a Capdepera.

El succés s’ha produït poc després de les 15.30 hores, quan un llamp que ha caigut enmig de la mar hauria arribat a aquestes dues persones que es trobaven banyant-se a la zona.

Les dues víctimes tenien 65 i 52 anys, respectivament, segons ha informat el SAMUO61.

Fins al lloc dels fets s’han desplaçat diverses unitats dels serveis d’Emergències, Guàrdia Civil, Policia Local i serveis sanitaris. Pel que sembla, una de les víctimes hauria mort pràcticament a l’acte, mentre que l’altra persona afectada per la tempesta hauria mort poc després, malgrat les tasques de reanimació que li han estat practicades.

Pel que sembla, una de les víctimes hauria mort pràcticament a l’acte, mentre que l’altra persona afectada per la tempesta hauria mort poc després, malgrat les tasques de reanimació

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència