Connect with us

Actualitat

El batle de Felanitx acusa el PSOE de “mentider” per dir que Joan Aznar es va autoconcedir una subvenció

El batle de Felanitx acusa el PSOE de "mentider" per acusar el regidor Aznar d'autoconcedir-se una subvenció municipal

Monserrat recorda que les despeses econòmiques aprovades per la compra d’ordinadors “van ser tramitades quan els representants socialistes encara formaven part del govern municipal

El nou curs polític, previ a les eleccions del mes de maig de l’any que ve, ha començat amb força a Felanitx. El regidor del grup mixt, Joan Aznar, aquest mateix dimarts, celebrava una trobada amb la premsa per denunciar l’intent per part dels representants socialistes d’aprofitar el pregó d’El Cosso perquè fossin repartides entre el públic assistent fins a 150 caretes amb la seva imatge per tal de fer “befa de la meva persona”. Demanava la dimissió dels tres regidors socialistes per aquests fets.

Minuts després es produïa la reacció del grup socialista, que mitjançant una nota de premsa criticaven “la falta d’escrúpols del regidor Aznar”, alhora que li reclamaven que deixes l’acta de regidor, però abans li exigien que tornés la subvenció que ell mateix s’hauria autoconcedit de manera irregular, segons el PSOE, i que s’hauria justificat com a adquisició d’uns ordinadors per distints centres educatius del municipi. Aquest fet, segons els socialistes, es remunten a l’any 2020.

Aquesta greu acusació per apropiació indeguda sobre el regidor del grup mixt, ha provocat poc després la reacció del batle, Jaume Monserrat, que ha acusat el grup municipal socialista de faltar a la veritat, acusant-los de “mentiders”.

Monserrat ha respost dient que “el PSOE hauria de saber que les esmentades despeses econòmiques, van ser tramitades quan els representants socialistes encara formaven part del govern municipal” i també negava que “cap membre de la corporació s’ha autoadjudicat cap subvenció relacionada amb aquests ordinadors. Les subvencions es donen a les escoles públiques del municipi que són les encarregades de fer-les arribar a les famílies”.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència