Connect with us

Comunitat

Maratoniana reunió per salvar el pacte de govern al Consell de Mallorca

Maratoniana reunió per salvar el pacte de govern al Consell de Mallorca

Després de gairebé 10 hores, s’ha decidit mantenir el suport al Reial Mallorca, si bé el camp no es dirà ‘Visit Mallorca Estadi

l Consell de Mallorca ha decidit fer enrere l’acord amb el Reial Mallorca perquè Son Moix passi a dir-se ‘Visit Mallorca Estadi’ per 1,8 milions d’euros, però l’ens insular manté el compromís amb l’equip de futbol. Ara cal cercar un altre nom: s’ha decidit que el nom estigui relacionat amb temes socials i amb l’esport.

Segons ha explicat aquest dijous la presidenta del Consell, Catalina Cladera, en declaracions als mitjans després de la reunió, s’ha acordat ampliar el suport a l’esport base des de la institució.

“Cercarem un instrument jurídic per realitzar aquests punts i un nou acord per mantenir el compromís amb el RCD Mallorca”, ha explicat.

Tot això ha passat després que aquest mateix matí, segons informava Diario de Mallorca, Més per Mallorca tingués decidit fer arribar una carta a la militància del partit per preparar la sortida del Pacte al Consell de Mallorca. La missiva informava que el Pacte d’esquerres en el Consell es trobava en “una profunda crisi” arran del patrocini al Reial Mallorca.

Són tendència