Connect with us

Comunitat

Avís taronja davant la previsió de fortes tempestes a partir d’aquesta nit

Activen el Pla INUNBAL en fase de preemergència davant la previsió de fortes tempestes a partir d'aquesta nit

Les precipitacions intenses, acompanyades de fortes ratxes de vent i calabruix, seran els protagonistes en les properes hores

La Direcció General d’Emergències i Interior (DGEI) ha decidit activar el Pla Especial enfront del Risc d’Inundacions, en fase de preemergència, fins al pròxim 30 de novembre amb l’objectiu de donar una ràpida resposta als procediments operatius davant els riscs d’inundacions durant la pròxima temporada de tardor.

Concretament, l’activació d’aquest Pla posa una atenció especial a les possibles DANA, freqüents durant aquesta època de l’any, que impacten sobre les altes temperatures acumulades a la mar al llarg de tot l’estiu i fan que les inundacions siguin el principal risc natural del territori de les Illes Balears i puguin acabar causant greus situacions com les viscudes l’any 2018 en el Llevant de Mallorca.

Aquesta activació es fa fer oficial ahir dilluns, 15 d’agost i gairebé coincideix en l’avís taronja que ha emès aquest dimecres l’Aemet Balears davant la previsió de fortes tempestes a partir d’aquesta nit en bona part de les Illes, principalment a Mallorca i Menorca.

La previsió preveu la possibilitat de precipitacions molt intenses, ratxes molt fortes de vent i calabruix.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència