Connect with us

Comunitat

Una dona és detinguda a Palma per sostreure gasolina a furgonetes estacionades en la via pública

Una dona és detinguda a Palma per sostreure gasolina a furgonetes estacionades en la via pública

Els dipòsits dels vehicles afectats es trobaven foradats

Agents de la Policia Nacional a Palma, van procedir a la detenció d’una dona, de 32 anys, de nacionalitat espanyola, per diversos delictes de danys en vehicles, en voler sostreure gasolina dels dipòsits dels cotxes.

Els fets van ocórrer la setmana passada, poc després de mitjanit en la barriada de Camp Redó, quan un veí va observar a una persona que estava ajupida manipulant un vehicle.

A l’arribada dels agents, van veure a una dona que es trobava asseguda al costat d’un vehicle, on es va observar una garrafa sota el mateix amb combustible. En els voltants també podia veure’s un toll de gasolina.

Poc després, els agents també van observar com en una de les furgonetes tènia el dipòsit foradat

La Policia va poder corroborar com els vehicles afectats eren dues furgonetes estacionades en la mateixa carrers. A una d’elles li havien sostret tot el combustible .

La dona va ser detinguda com a presumpta autora de danys en vehicles.

Són tendència