Connect with us

Comunitat

El PP demana la compareixença d’Armengol pel ‘cas Ports’

Armengol declara que està "encantada" de poder rebre als parlamentaris europeus i donar-los explicacions

La Justícia investiga una presumpta xarxa per manegar l’adjudicació dels ports esportius de Maó i Eivissa

El Partit Popular de les Illes Balears ha registrat aquest matí al Parlament la so·llicitut de compareixença urgent de la presidenta del Govern, Francina Armengol, per les informacions que la impliquen al conegut com Cas Ports. “Els ciutadans tenen dret a saber en què està ficada la presidenta del Govern, els ciutadans tenen dret a saber què està passant amb tot aquesta trama”, ha defensat la portaveu adjunta dels populars, Núria Riera.

Segons ha explicat la portaveu dels populars, “la implicació d’Armengol al cas és suficientment rellevant, com perquè en doni explicacions. Han sortit els WhatsApp en què es diu que la presidenta no es limitava a determinades reunions, sinó que era informada del procés de les concessions”, ha dit en referència a uns missatges de text intervenguts per la Guàrdia Civil entre 2018 i 2020 entre càrrecs públics i als quals ha tengut accés el diari El Mundo. Riera també ha apuntat la implicació del senyor Ábalos, Pepiño Blanco, la senyora Costa i el seu germà”.

Per part seva, el portaveu del Govern, Iago Negueruela, ha negat aquest dilluns qualsevol implicació o vinculació del Govern en aquest cas. En la roda de premsa posterior al Consell de Govern, Negueruela ha negat que les informacions relatives al sumari que s’estan coneixent preocupin l’Executiu autonòmic. En aquest sentit ha assegurat que “només hi ha informacions que es repeteixen en el temps i missatges descontextualitzats”.

Són tendència