Connect with us

Oci i Cultura

S’Agrícola decideix concedir l’A d’Or 2022 a l’actor, Toni Gomila

L'Ajuntament de Manacor felicita l'actor Toni Gomila pel premi 'Butaca'

L’acte de lliurament tindrà lloc el dissabte dia 14 de maig en el marc de les festes de Sant Isidre d’enguany

L’Associació cultural s’Agrícola de Manacor, a la darrera reunió de la seva Junta Directiva del passat 22 de març, va decidir concedir l’A d’Or de l’entitat a l’actor manacorí, Toni Gomila Nadal, per la seva aportació cultural a la ciutat de Manacor.

Antoni Gomila Nadal (Manacor, 7 de febrer de 1973) escriptor teatral i actor. Començà la seva carrera amb Aranyes teatre (1991-1997), treballà al Departament de Joventut de l’Ajuntament de Manacor (1996-2000) i ha estat director del Teatre d’Artà (2000-2004) i del Teatre de Petra (2005-2007). Ha treballat amb directors com Joan Gomila, Pep Sanchis, Tomàs Aragay, Josep R. Cerdà, Pep Tosar, Rafel Duran, Màrius Hernàndez, Rafael Spregelburd i Oriol Broggi. El 1998 va fundar Produccions de Ferro. Habitual de la televisió autonòmica balear IB3. La seva obra més reconeguda és Acorar, amb la qual va aconseguir, entre d’altres reconeixements, el Premi Serra d’Or 2013.

L’acte de lliurament de la distinció, tindrà lloc el dissabte dia 14 de maig en el marc de les festes de Sant Isidre d’enguany.

Són tendència