Connect with us

Vist a les xarxes

Sanitat preveu deixar d’exigir la mascareta en interiors per a la població que no sigui vulnerable

El nucli urbà de Manacor concentra fins a 320 bars

El ministeri fa comptes presentar el mes que ve el nou pla de gestió de la pandèmia, que s’aplicarà tan aviat com hagi baixat del tot la sisena onada

El Ministeri de Sanitat fa comptes presentar el mes que ve el nou pla de gestió de la pandèmia, que s’aplicarà tan aviat com hagi baixat del tot la sisena onada. El document, segons han avançat aquest divendres alguns mitjans, preveu la retirada de la mascareta en interiors per a la població que no sigui vulnerable. De fet, el nou pla certificarà aquesta diferenciació que hi haurà en el dia a dia entre els col·lectius de risc i la resta de la població general. Falta per veure, però, en quin moment es començarà a aplicar.

Segons fonts de la Ponència d’Alertes, la mascareta només es mantindrà en espais com els hospitals per al conjunt de la població. I la clau estarà a saber com es dirimiran els col·lectius de risc que, per exemple, hauran de continuar duguen la mascareta a més espais.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència