Connect with us

Comunitat

Localitzada una nova pastera amb 13 ocupants a Cabrera

Es tracta de la sisena pastera que arriba a les Illes en l’últim mes i la segona en els últims dos dies

El Sistema Integrat de Vigilància Exterior (SIVE) de la Guàrdia Civil ha localitzat durant la matinada d’aquest dilluns una altra embarcació tipus pastera en aigües de Cabrera amb 13 ciutadans estrangers a bord que han entrat de forma il·legal. Es tracta de la sisena pastera que arriba a les Illes en l’últim mes i la segona en els últims dos dies.

Segons han informat fonts de la Guàrdia Civil, el radar SIVE ha situat l’embarcació al Parc Nacional de Cabrera amb 13 persones i la pastera ha estat interceptada pel Servei Marítim de la Guàrdia Civil, que està traslladant als seus integrants fins a Sa Ràpita.

Es preveu que se segueixi el procediment habitual i que les 13 persones que anaven a bord de la pastera siguin detingudes i traslladades a la Comandància de Palma per iniciar els tràmits habituals en aquests casos abans de ser posats a la disposició de la Brigada d’Estrangeria del Cos Nacional de Policia. Així, en un termini de 72 hores seran traslladats a un Centre d’Internament d’Estrangers en la Península.

Són tendència