Alguns trams de la via que uneix Cas Concos amb Santanyí romanen completament inundats
Les intenses precipitacions, que en alguns punts del Migjorn ja ha descarregat més de 100 litres/m², estan provocant importants problemes a l’hora de circular per algunes vies de la zona.
Alguns trams de la carretera que uneixi Cas Concos amb Santanyí es troben completament inundats. Fa només uns minuts el departamentde Carreteres del Consell de Mallorca, acaba d’informar que la Ctra. de Santanyí a la Colònia de de Sant Jordi (Dt.-6100), a l’altura d’Es Llombards, des del km 5 al km 6.4 (en tots dos sentits), també ha estat tancada al tràfic de vehicles a causa de l’acumulació d’aigua.
Segons algunes fonts, en alguns punts de Santanyí s’han recollit gairebé 120 litres en poc temps. En alguns municipis, com és el cas de Santanyí, també hi ha carrers i cotxeres negades.