L’ocupació màxima dels locals d’oci i de restauració d’aquest indrets serà de 100 persones en interiors i de 200 a l’exterior
El Consell de Govern extraordinari celebrat aquest divendres ha aprovat que els establiments que es trobin situats en els termes municipals de Palma i Llucmajor, han de restar sotmeses a les mesures específiques següents:
-La cabuda màxima dels locals d’oci i de restauració serà de 100 persones en interiors i de 200 en exteriors.
-L’ocupació màxima serà de 6 persones per taula o agrupació de taules en interiors i de 10 en exteriors, i no es podran fer servir taules altes o tamborets.
Aquesta decisió es pren després de comprovar que, segons els informes policials i dels distints cossos d’inspecció, la majoria dels incompliments respecte de la normativa COVID s’estan produint a la zona esmentada.
A la resta de zones del territori continuen en vigor les normes establertes.
Tal com es va avançar aquesta setmana, atesa la bona situació epidemiològica que mantenen les Illes Balears, el Consell de Govern ha donat llum verda a una nova relaxació de mesures per evitar la propagació de la Covid-19 per a les dues pròximes setmanes. Concretament, s’obriran de bell nou la major part dels locals d’oci nocturn, s’amplia l’horari en la restauració fins a les 02.00 h i s’amplien les capacitats en diverses activitats, establiments i serveis, que pràcticament podran operar amb normalitat, tret de les mesures generals, com són la mascareta, la ventilació, la distància i la higiene de mans.