El mateix dia que diverses entitats proteccionistes convoquen una manifestació de protesta per a aquest pròxim dissabte, sota el lema #StopCreuers
Des del passat 14 de març de l’any passat, 15 mesos després, han tornat els creuers al port de Palma. Ha estat aquesta passada matinada i es tracta del Mein Schiff 2, de la companyia alemanya TUI. Els passatgers han arribat procedents de Màlaga, i molts d’ells s’han tornat a Alemanya, perquè Palma actua en aquest cas de port base.
El creuer visitarà Palma 4 vegades fins al 15 de juliol, i també està previst que arribi el primer creuer internacional, que no faci la seva ruta només a l’estat, el 6 de juliol.
Precisament, el mateix dia que el port de Palma acollia novament l’arribada d’aquesta modalitat d’embarcacions merament turístiques, diferents plataformes proteccionistes de l’illa, han convocat per a aquest dissabte, dia 19, una manifestació contra el retorn del turisme de megacreuers i les ampliacions dels seus ports. Serà a les escales de la Seu a les 11.30 hores del matí, sota el lema #StopCreuers. Exigeixen l’arribada d’un creuer màxim al dia.