Connect with us

Actualitat

Aina Calvo cita per carta al batle de Capdepera per a tractar el conflicte de Cala Rajada

Després de les acusacions de Rafel Fernández a la Guàrdia Civil arran de l’agressió que van sofrir agents de la Policia Local

La delegada del govern espanyol a Balears, Aina Calvo, ha remès una carta al batle de Capdepera, instant-li que assisteixi la setmana que ve a una reunió prevista a Palma per a tractar tota la polèmica suscitada després de l’agressió soferta per un agent de la Policia Local a Cala Rajada, ara fa una setmana.

Cal recordar, que dimarts passat, en roda de premsa, el mateix batle, Rafel Fernández, va acusar a la Guàrdia Civil per l’actitud passiva demostrada després de l’agressió soferta per un agent de la Policia Local en mans d’un grup de veïnats del nucli costaner. Fins i tot, el batle va anunciar que donava per rompuda la relació institucional amb l’Institut Armat per la tardança en les detencions dels dos homes que presumptament van participar en l’agressió.

A la reunió convocada per Calvo també està previst que assisteixin representants de la Guàrdia Civil.

ACTUALITZACIÓ DE LA NOTÍCIA.- Pel que s’ha pogut saber en aquestes últimes hores, i segons ha informat IB3, el batle de Capdepera hauria respost que per raons d’agenda el dilluns (dia fixat per a aquesta trobada) li és impossible poder assistir, proposant una nova data per a la setmana vinent.

Són tendència