L’Ajuntament i l’Associació de Comerciants signaren un conveni per tal de reactivar les compres en les botigues del municipi durant les passades festes
La campanya de Nadal posada en marxa per l’Ajuntament de Porreres, signant un conveni amb l’Associació de Comerciants del municipi per tal de reactivar l’economia local, ha suposat més de 80.000 € de consum entre els negocis del municipi que s’adheriren a la campanya.
Així s’han presentat fins a 1.500 paperetes amb tiquets de compres als comerços locals de mínim 50 €, el que suposa un total de 75.000 € en compres a les petites i mitjanes empreses del municipi. A aquesta quantitat s’hi sumaran ara els 5.000 € que l’Ajuntament sortejarà entre els participants i lliurarà 250 premis de vals de compra de 20€.
La regidora de Comerç de l’Ajuntament de Porreres, Maria Antònia Veny, explica que “el que tenim en tiquets i els vals de compra que donarà l’Ajuntament ens suma més de 80.000 € en compres en els comerços del poble i a aquesta quantitat cal afegir molts tiquets que pensam que no s’han presentat, que fan que la xifra sigui encara superior”. Veny fa una valoració “molt positiva de la campanya i més amb la situació d’incertesa que vivim a causa de la Covid-19, però els porrerencs i porrerenques han respost i com sempre han donat suport al petit comerç del municipi”.
Ara s’ha procedit a notificar telefònicament als 250 guanyadors que ja poden passar per la Casa de la Vila a recollir els vals de compra. Cal record que els podran utilitzar als comerços del municipi que siguin de producte local o de proximitat, de venda d’aliments, roba, productes de papereria i altres vendes al petit comerç i d’alguns serveis com perruqueria.