El govern municipal confia que en el 2022 pugui posar-se en marxa el servei de recollida porta a porta
El departament de medi ambient de l’Ajuntament de Felanitx està reubicant i reforçant aquest dies diferents punts de recollida de residus mitjançant nous contenidors que han estat facilitats per part de l’empresa concessionària del servei.
S’estan reforçant diferents punts de recollida siatuats a Es Carritxó, la via de Cintura de Felanitx o a Son Prohens entre d’altres. També s’han substituït 15 contenidors romputs al carrer Rocaberti, Passeig Ramon Llull, Serral, Estrella o Santanyí a Felanitx; a la carretera Cas Concos i Es Carritxó al punt del monòlit, devora el puig de sa Quarantena o al carrer Tamarells a Portocolom. S’han reubicat alguns punts d’àrea d’aportació al carrer Tintorera i davant els closos, una petició i reivindicació dels veïnats que feia temps ho demanaven.
La regidora de medi ambient, Catalina Soler ha destacat que “enguany serà un any de transició cap a una posada en marxa del servei de recollida de fems porta a porta. Hi ha molts de municipis que ja funcionen d’aquesta manera i a Felanitx no podem ser menys. Farem diferents campanyes de conscienciació perquè la població sigui responsable amb els horaris per treure els fems. Els contenidors desapareixeran, al seu lloc hi haurà àrees d’aportació i el porta a porta».
L’Ajuntament demana a la ciutadania que emprin els contenidors de rebuig pel rebuig i que un contenidor no és un abocador ni s’hi pot tirar restes d’obra o terra.