Connect with us

Actualitat

El Govern prohibeix totes les celebracions relacionades amb les festes de Sant Antoni

El Govern prohibeix totes les celebracions festives o populars relacionades amb les festes de Sant Antoni

La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha mantingut aquest diumenge una trobada telemàtica amb batles i batlesses de Mallorca per tractar les restriccions amb motiu de les festes del mes de gener

La presidenta del Govern, Francina Armengol, ha mantingut aquest diumenge una reunió telemàtica amb diferents batles i batlesses de Mallorca per a tractar les restriccions amb motiu de les festes de Sant Antoni, Sant Sebastià o Sant Honorat, com és el cas d’Algaida.

A la convocatòria hi han participat, la presidenta del Consell de Mallorca, Catalina Cladera, el president de la Federació d’Entitats Locals de les Illes Balears (FELIB), Antoni Salas, juntament amb els batles dels municipis d’Artà (Manuel Galan), Manacor (Miquel Oliver), Sant Llorenç (Mateu Puigròs), Son Servera (Natalia Troya), Sa Pobla (Llorenç Gelabert), Muro (Antoni Serra), Pollença (Bartomeu Cifre), Palma (José Hila) i Algaida (Maria Antònia Mulet).

En una roda de premsa posterior, la consellera de Salut, Patricia Gómez, ha confirmat que queden prohibides tot tipus de celebracions festives, culturals o musicals que s’acostumen a celebrar amb motiu d’aquestes festivitats.

ESTEM AMPLIANT LA NOTÍCIA ///

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència