L’ara arrestat, un turista suís, va ser interceptat per dos agents quan es disposava a agafar un avió dimecres passat
La Guàrdia Civil a través de l’equip EMUME ha detingut a un home de 41 anys d’edat, com a presumpte autor d’un delicte d’abús sexual a dues menors de menys de 16 anys d’edat.
El detingut, un turista suís que es trobava passant uns dies a casa d’una família coneguda seva, va practicar tocaments a dues nines menors aprofitant que es trobava tot sol amb elles. Els pares de les menors, en adonar-se del que hauria succeït, van manifestar la intenció de denunciar els fets.
L’home que tenia prevista tornar al seu país d’origen aquest dissabte dia 12, es va desplaçar a l’aeroport amb la intenció d’abandonar l’illa al més aviat possible. L’home va ser localitzat i detingut.
En la comunicació divulgada per la Guàrdia Civil es destaca que no s’identifica el lloc concret on van ocórrer els fets ni l’edat exacta de les menors per tal de preservar la seva identitat.