Connect with us

Actualitat

Detingut un jove de 19 anys per dos robatoris amb intimidació a Porto Cristo i S’Illot

El jutge va decretar el seu ingrés a la presó

La Policia Nacional ha detingut a Manacor a un jove de 19 anys com a presumpte autor per dos robatoris amb intimidació sobre una menor de 17 anys i un altre de 15 anys perpetrats en les localitats costaneres de Porto Cristo i S’Illot.

El ‘modus operandi’ utilitzat per l’autor dels fets consistia en acostar-se a les seves víctimes quan es trobaven soles, amb el pretext de demanar-los l’hora i, al moment que aquestes treien els seus telèfons mòbils per consultar-la, els intimidava mostrant-los una pistola que semblava real i els sostreia els terminals, segons informa el cos policial en un comunicat.

Després de conèixer els dos fets delictius, agents del Cos Nacional de Policia de la comissaria Local de Manacor, van iniciar les recerques, fruit de les quals, al costat de les labors de prevenció i la col·laboració ciutadana, culminava amb la detenció del presumpte autor dels fets, sent est un jove de 19 anys d’origen colombià.

Els agents del Cos nacional de Policia han recuperada l’arma utilitzada en els atracaments, sent aquesta una pistola d’aire comprimit amb iguals característica a les armes de foc reals, i que resultava molt difícil la seva diferenciació per a una persona inexperta. El detingut ha passat a la disposició del Jutjat de Guàrdia de Manacor, qui va decretar el seu ingrés a la presó.

Són tendència