Connect with us

Esports

Marcus Cooper: “”El confinament m’ha afectat”

Marcus Cooper: “"El confinament m'ha afectat"

L’esportista de Cala d’Or, que aquest dilluns ha reprès els entrenaments, ha expressat la seva necessitat de recuperar el tacte amb l’aigua i la piragua”

El regatista Marcus Cooper, campió olímpic a Rio de Janeiro 2016, ha admès que el confinament de gairebé dos mesos per la pandèmia de la Covid-1919 li ha “afectat”, i ha expressat el seu desig de poder recuperar al més aviat possible “el tacte amb l’aigua i la piragua”.

Cooper és un dels esportistes professionals que partir d’aquest dilluns ha reprès els entrenament individuals seguint els protocols marcats pel govern espanyol en la FASE 0 del pla de desescalada.

“Els 50 dies de confinament se m’han fet llargs, però m’he adaptat bastant bé. Al final m’he acostumat, encara que s’agraeix poder sortir”, ha declarat l’esportista.

A la pregunta de com tenia previst tornar a exercitar-se després de la quarantena obligada, ha respost: “L’entrenament serà com ha aconsellat el nostre entrenador: al principi suau per a tornar a recuperar el tacte amb l’aigua i la sensació d’estar en la piragua. L’objectiu és adaptar-se a poc a poc per a tornar als entrenaments normals”.

 

Són tendència