Connect with us

Actualitat

Madrid prohibeix gestos com els protagonitzats per la Policia Local d’Algaida durant el confinament

Una ordre del govern espanyol prohibeix aquestes actuacions per no entrar dins de les funcions pròpies de les policies locals

Una ordre del govern espanyol prohibeix aquestes actuacions per no entrar dins de les funcions pròpies de les policies locals

Les Policies de diferents municipis han tractat d’amenitzar aquests dies de confinament general als més petits de la casa. Així, en diferents vídeos publicats en les xarxes socials s’ha pogut veure a agents des de cantar fins a encendre el so de les sirenes del vehicles policials d’una manera d’allò més original. Tot això queda prohibit a partir d’ara, segons les indicacions del ministeri de l’Interior que haurien estat remeses aquests dies als batles.

Una ordre del govern espanyol prohibeix aquestes actuacions per no entrar dins de les comeses de les policies locals, assenyalen des de Madrid.

“Es té coneixement que en alguns municipis s’estan duent a terme actuacions per part d’efectius de la Policia Local que no s’enquadren dins de la cadena de comandament assenyalada, com ara felicitacions d’aniversaris, cavalcades o activitats musicals, l’objectiu de les quals no s’enquadra en la protecció de persones, béns i llocs”, recull l’escrit remès a les primeres autoritats municipals.

El document adverteix per tant que, es podrien adoptar “mesures oportunes en el supòsit que se celebrin”.

Són tendència