Connect with us

Comunitat

Un home de 30 anys és detingut a Palma per agredir sexualment a la seva parella

Els fets van ocórrer aquest diumenge, quan una dona va arribar molt nerviosa a un establiment obert i va facilitar un codi d’alerta clau per a les víctimes de maltractaments

Un home de 30 anys ha estat detingut a Palma com a presumpte autor d’un delicte d’agressió sexual a la seva parella sentimental, a qui havia conegut recentment per les xarxes socials, ha informat la Prefectura Superior de la Policia Nacional aquest dilluns.

Els fets van ocórrer aquest diumenge, quan una dona va arribar molt nerviosa a un establiment obert i va facilitar un codi d’alerta clau per a les víctimes de maltractaments. Una patrulla de la Policia Local va assistir en un primer moment a la víctima, i seguidament una patrulla de la Policia Nacional va acudir al lloc.

La dona va manifestar que feia poques setmanes havia conegut a la seva actual parella sentimental per una aplicació d’internet, i que encara que al principi la relació anava bé, després aquesta es va anar deteriorant.

Segons va relatar la dona, l’home la maltractava psicològicament, i en una ocasió va agafar un ganivet i va danyar el mobiliari i parets, i fins i tot va sofrir relacions sexuals no consentides. La víctima va manifestar que recentment les discussions eren més habituals pel que li va demanar que abandonés el domicili al que ell es negava.

Una vegada que els agents de policia van tenir coneixement dels fets, van acudir al domicili del presumpte autor i van procedir a la seva detenció per un delicte d’agressió sexual.

Són tendència