Connect with us

Actualitat

Passen a disposició judicial els detinguts en la macrooperació contra el narcotràfic en el Llevant

Els detinguts han arribat al jutjat d’Avinguda Alemanya a Palma en furgons, escortats pels agents de la Guàrdia Civil

Un total de 14 persones detingudes dimecres passat en una macrooperació de la Guàrdia Civil contra el tràfic de substàncies estupefaents a Mallorca han passat a disposició judicial aquest divendres horabaixa.

Els detinguts han arribat al jutjat d’Avinguda Alemanya a Palma en furgons, escortats pels agents de la Guàrdia Civil, i la majoria d’ells han ocultat el seu rostre a les càmeres.

Amb aquesta intervenció, en la qual es van practicar al voltant de 20 registres, la Guàrdia Civil ha desarticulat una organització criminal que es dedicava al tràfic i venda de droga a l’illa.

Les actuacions, en les quals han participat gairebé 200 agents, van començar a primera hora del passat dimecres a Cala Rajada, Capdepera, Manacor, Inca i Palma, dirigida per l’Equip contra el Crim Organitzat de la Guàrdia Civil. Durant els registres els agents es van confiscar de diferents tipus de droga, sobretot cocaïna i marihuana.

Són tendència