Connect with us

Comunitat

Nou cas d’agressió sexual en la Residència de la Bonanova, a Palma

Residència Bonanova

Un home de 68 anys, intern del centre de majors, ha estat detingut aquest dimarts per presumptament realitzar tocaments a una dona

Un home de 68 anys, intern de la residència de majors de la Bonanova de Palma,  ha estat detingut aquest dimarts per presumptament realitzar tocaments a una dona que, a causa del seu estat mental, no era conscient d’aquesta suposada agressió sexual, segons han informat fonts policials.

L’home ha estat arrestat com a presumpte autor d’un delicte d’abusos sexuals. Els fets es van produir el passat 26 de febrer, quan una auxiliar d’infermeria es trobava repartint el berenar per les habitacions.

En un moment donat, va accedir a l’habitació d’una dona major dependent per a totes les activitats de la vida diària, on va sorprendre aquest home tocant les parts íntimes d’aquesta resident, que no era conscient del que passava.

La infermera li va cridar l’atenció al supòsit agressor, que immediatament es va dirigir a la seva habitació. Seguidament va comunicar els fets als responsables de la residència, que al seu torn van informar a la família. Després de presentar la denúncia la família, la Policia va prendre declaració a l’auxiliar i ha detingut al sospitós d’aquests abusos.

L’arrestat ha estat conduït fins als calabossos de la Prefectura Superior de Policia i en les pròximes hores està previst que passi a disposició judicial.

Són tendència