“Calia aprofitar aquesta oportunitat i retornar la confiança i la il·lusió a la ciutadania”, segons la presidenta del Govern
La presidenta de Balears, la socialista Francina Armengol, ha qualificat d'”històric” el preacord aconseguit pel president del govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, i el líder d’Unides Podem (UP), Pablo Iglesias, per a formar un govern de coalició i ha dit que ha de servir per “obrir un temps nou a Espanya amb un govern progressista”.
“Calia aprofitar aquesta oportunitat i retornar la confiança i la il·lusió a la ciutadania”, ha declarat Armengol en el seu compte de Twitter després de conèixer-se el preacord. “Diàleg, feminisme, ecologisme i un projecte per a ampliar drets i a avançar en justícia social”, ha afegit.