Connect with us

Actualitat

Sant Llorenç no haurà de pagar els 554.736 euros que li reclamava Tirme

En concepte de tractaments de llots entre gener del 2010 i gener del 2014

L’Audiència provincial de Palma ha desestimat el recurs d’apel·lació interposat per Tirme pel que l’Ajuntament de Sant Llorenç de Cardassar no haurà de pagar els 554.736 euros pel tractament de llots entre gener del 2010 i gener del 2014 que li reclamava l’empresa.

Segons ha explicat en una nota informativa el Consistori, Tirme reclamava a l’empresa municipal Bellver SA la quantitat 523.015,34 euros, més 31.721,23 euros en interessos de demora pel tractament de llots.

L’Audiència desestima el recurs perquè interpreta que l’única normativa vàlida era la de la Comunitat Autònoma, que establia una única tarifa, i que els informes aportats són contradictoris i no han donat lloc al fet que el Consell de Mallorca dictés una resolució expressa.

“Per a l’Ajuntament és una bona notícia, pensam que era contradictori que si el Consell no canvia la tarifa nosaltres l’hàgim d’aplicar als contribuents. Llavors s’hagués generat un desfasament. A més l’Ajuntament de Sant Llorenç gestiona la depuradora, cosa que no fan altres municipis, i això no ha de ser un motiu de penalització”, ha declarat el batle de Sant Llorenç, Mateu Puigròs.

Són tendència