Connect with us

Comunitat

Els treballadors de Tirme desconvoquen una concentració de protesta prevista a Son Reus

Per la nova organització laboral plantejada per a l’empresa i que afecta directament a una part de les instal·lacions

El comitè d’empresa de Tirme ha desconvocat una concentració davant la incineradora que estava prevista per a dilluns que ve en protesta per la reorganització del treball, en haver aconseguit aquest dijous un acord amb la companyia.

L’acord, aconseguit entre els representants dels treballadors i de l’empresa -amb presència d e l’Institut Balear de Salut i Seguretat Balear (Ibassal) i del Consell de Mallorca-, suposa el compromís de Tirme de lliurar el 9 de setembre la reavaluació dels llocs de treball que resultin afectats per la nova organització plantejada per a la plantilla d’una part de les instal·lacions, ha informat aquest divendres UGT en un comunicat.

L’acord laboral també preveu una comissió sobre possibles afectacions mediambientals i instal·lacions amb representants dels treballadors, l’empresa (adjudicatària del tractament dels residus urbans de Mallorca) i de la Direcció Insular de Residus.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència