Connect with us

Comunitat

Santa Margalida ordena retirar la posidònia acumulada a la platja de Son Serra

Santa Margalida ordena retirar la posidònia acumulada a la platja de Son Serra

Alguns usuaris de Twitter han advertit de la situació de bon matí amb imatges que han penjat a les xarxes: Agents de Medi Ambient s’han desplaçat a la zona per supervisar les tasques

La retirada de posidònia de les platges de Mallorca continua. Després de les actuacions duites a terme dilluns passat a Sa Ràpita, aquest divendres ha estat el torn de la platja de Son Serra, en el terme municipal de Santa Margalida. Des de primera hora del matí, màquines excavadores han estat treballant en la retirada de la planta marina acumulada en aquest indret natural de la costa nord. Agents de Medi Ambient s’han desplaçat a la zona per a supervisar les tasques que havien estat ordenades des de l’Ajuntament de Santa Margalida. Alguns usuaris de Twitter han advertit de la situació de bon matí amb imatges que han penjat a les xarxes.

A diferència del que va ocórrer en les platges de Campos, on van actuar des del Govern atenent un informe d’Emergències que concloïa que hi havia risc per als banyistes, la retirada de Son Serra de Marina ha estat encomanada per l’Ajuntament de Santa Margalida.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència