Connect with us

Comarca

La Colònia de Sant Jordi guanya places d’aparcament

El carrer Ponent i el carrer Pescadors passaran a ser de via única per estacionar a ambdós costats

Ahir dimecres es va celebrar al municipi un ple extraordinari per tractar un tema polèmic, el problema dels aparcaments al municipi.
En el ple de la Junta de Districte es va aprovar convertir el carrer Ponent i Pescadors en una via d’única direcció, la qual cosa permetrà estacionar en ambdós costats; guanyant així doncs, llocs per estacionar els vehicles.
Igualment, es va aprovar canviar la senyalització del carrer Port i Burguera pel que fa a l’aparcament: si bé es mantindrà el funcionament, els senyals es canviaran per tal de resultar més clars als usuaris.
Aquesta iniciativa fou ja plantejada en l’anterior ple ordinari de l’Ajuntament, en el qual l’oposició va destacar aquesta problemàtica, així que en aquest ple extraordinari d’ahir -convocat exclusivament per tractar aquestes dues qüestions-, l’equip de govern va proposar aquestes solucions que foren aprovades per unanimitat.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència