Connect with us

Actualitat

Vi, música i poesia en el Museu de Manacor

El maridatge de vins organitzat per les Fires i Festes va comptar amb més d’un centenar de tastadors

La Confraria de Tastavins de Manacor, el poeta Miquel Mestre, el músic Andreu Riera i el flautista Josep Francesc Palou, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manacor oferiren un tast de vi “per afinar la sensibilitat en la recepció de les músiques i dels poemes que s’interpreten”, explicaren els organitzadors.

El maridatge de vi, música i poesia va fer possible que més d’un centenar de persones gaudissin d’un tast de cava, vi rosat, vi blanc i vi negre mentre sonaven músiques i es recitaven poemes triats especialment per maridar amb cada vi que es tastà durant l’horabaixa i la nit de dimecres. Així, tots els assistents feren seus els versos de Pere Tàpias, que declamats en la veu del rapsode Miquel Mestre ressonaren a la clastra de la torre dels Enagistes: “Que una copa de vi és com un poema, per anar assaborir-ho molt lentament, una copa de vi és tot un poema, per saborejar-lo ben pausadament”.

Durant aquest especial maridatge, que presentà Mònica Nigorra, també es llegiren alguns poemes de Josep Maria de Segarra, Miquel Mestre, Charles Baudelaire o Pablo Neruda, mentre Andreu Riera i Josep Francesc Palou interpretaven composicions musicals de Francis Poulenc, P. Antoni Soler, Beethoven, Astor Piazzola, Mozart, Antoni Parera Fons o Georges Bizet.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència