Connect with us

Actualitat

Detenen un lladre reincident en un nou robatori violent a Manacor

Detingut un home a Manacor després de perpetrar un robatori en un centre esportiu

El detingut va mantenir retinguda a la víctima en el seu domicili durant mitja hora

Agents de la Policia Nacional a Manacor han procedit a la detenció fa uns dies d’un individu d’origen àrab, després d’haver comès un robatori amb violència i intimidació en un domicili mentre es trobava la propietària a l’interior. Els fets es remunten a principis d’aquest mes, quan la víctima es trobava dormint en el seu domicili i devers les 6,00 hores del matí es va despertar sobresaltada en sentir renous per dins la casa.

En aixecar-se del llit va observar a un jove a l’interior del seu domicili, el qual la va amenaçar amb tallar-li el coll si no li donava tot l’or, les joies i li obria la caixa forta. El detingut va mantenir retinguda a la víctima en el seu domicili durant mitja hora. El lladre va aconseguir sostreure múltiples efectes i joies.

Una vegada els investigadors van tenir coneixement dels fets van fixar les seves sospites sobre un individu que viu a Manacor i que ja va ser detingut un mes enrere per cometre un robatori amb violència en la via pública, intimidant amb una navalla a la víctima per a sostreure-li una tauleta electrònica i els doblers que portava.

Es tracta d’una persona molt agressiva i violenta.

Són tendència