Connect with us

Societat

WhatsApp bloquejarà els usuaris que enviïn spam, missatges automàtics o que suplantin la identitat d’una persona

WhatsApp bloquejarà els usuaris que enviïn spam, missatges automàtics o que suplantin la identitat d’una persona

L’aplicació de missatgeria ha inclòs un punt a les condicions del servei que et convé coneguis

WhatsApp començarà a bloquejar els usuaris que infringeixin les normes de conducta. La companyia ha inclòs un punt a les condicions del servei en què adverteix que no es quedarà de braços plegats si es fa un mal ús de l’app.

Les noves condicions entraran en vigor el 7 de desembre, però en els últims mesos la companyia ja ha fet un esforç per detectar possibles comptes fraudulents, ja sigui amb una identitat falsa o per enviar missatges a milers de persones en forma de spam.

Sense anar més lluny, aquest abril WhatsApp va bloquejar el compte de la formació política Podem perquè, segons la companyia, estava enviant missatgeria de manera massiva, amb motiu de les últimes eleccions generals.

Són tendència