Aquest dissabte, també han hagut de ser rescatats dos tripulants d’un vaixell que havia comunicat tenir problemes quan es trobava a unes 62 milles de Mallorca
Dos helicòpters de Salvament Marítim, una embarcació ràpida i un avió del Servei Aeri de Rescat (SAR) cerquen en aigües de Menorca a una passatgera del creuer “Norwegian Epic“ que podria haver caigut al mar.
A primera hora d’aquest dissabte s’han activat el Helimer 220 des de l’aeroport de Son Sant Joan a i l’embarcació d’intervenció ràpida de Salvament Marítim Salvamar Aldebarán, amb base a Ciutadella, per a cercar a la passatgera en qüestió. Durant les labors de cerca de la dona, també han hagut de ser rescatats dos tripulants d’un vaixell, el veler “Lucky Bird“, que havia comunicat tenir problemes quan es trobava a unes 62 milles de Mallorca.
Respecte a la desaparició de la passatgera del creuer, cal afegir que s’ha activat un avís de socors a tots els navegants de la zona.