Connect with us

Actualitat

La parella d’ancians de Llucmajor va declinar qualsevol tipus de servei o suport dels serveis socials

Així ho ha fet saber l’Ajuntament de Llucmajor mitjançant un comunicat oficial

L’Ajuntament de Llucmajor ha informat aquest dimarts de que el passat mes de febrer la Policia Local va informar al departament de Serveis Socials que havien trobat una dona al camí des Pontarró i que semblava desorientada. La Policia la va acompanyar al PAC de Llucmajor on es va personar la parella, la qual informà que se’n feia càrrec.

Davant aquesta notificació de la Policia Local, el passat dia 17 de febrer els Serveis Socials de Llucmajor van fer una visita a domicili a la finca, per tal de valorar la situació familiar i oferir els recursos més adients per a la seva situació. En la conversa mantinguda, la parella va declinar l’oferiment de qualsevol tipus de servei o suport dels serveis socials comunitaris, segons la nota de premsa de l’Ajuntament.

El comunicat del Consistori, afegeix que finalment, se’ls va facilitar l’adreça de les oficines dels Serveis Socials de Llucmajor per si necessitaven alguna cosa.

 

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència