Connect with us

Actualitat

Cala d’Or dedicarà un carrer a Riera Ferrari

L’artista manacorí va viure vint anys al nucli turístic de Santanyí

Donada la seva relació amb Cala d’Or, l’Ajuntament de Santanyí, ha decidit posar el  nom de Joan Riera Ferrari a un carrer del nucli costaner.
A final dels anys 60 Riera Ferrari es va instal·lar a Cala d’Or, cosa que va afectar a la seva carrera artística, però ell també va deixar la seva empremta al poble. És en aquesta època que enfoca la seva trajectòria cap a l’arquitectura d’interiors i la decoració, i la seva mà es pot veure en el disseny d’hotels com el Tucán, el Cala d’Or Garden o l’Stella Maris (avui Robinson Club).
L’artista manacorí també va rehabilitar i redecorar nombroses cases particulars, i hi va instal·lar el seu taller. Van ser més de 20 anys de vincle del polifacètic artista amb Cala d’Or, que ha plorat la seva mort, en tenir-lo com un dels més il·lustres veïnats, tot i que feia uns anys que s’havia traslladat al seu Manacor natal.
 La corporació municipal de Santanyí, amb el suport de tots els partits polítics, ha decidit dedicar-li un carrer al nucli; concretament l’actualment anomenat carrer Baixada al Port de Cala d’Or, serà el que es dirà carrer de Joan Riera Ferrari.

Són tendència