Connect with us

Societat

La darrera sentència polèmica dels jutges de ‘La Manada’: Consideren “maltractament ocasional” l’atac d’un home a la seva exdona, a qui va clavar un ganivet

Els magistrats consideren que va decidir, “lliurement i de manera voluntària”, no matar-la

Una altra sentència polèmica. Els mateixos jutges que van emetre la sentència de La Manada han considerat “maltractament ocasional” l’atac d’un home a la seva exdona, a qui va clavar un ganivet i després va intentar asfixiar. Tot davant dels seus dos fills, de 3 i 6 anys.

La fiscalia i l’acusació demanaven entre 8,5 i 10 anys de presó per un delicte d’homicidi en grau de temptativa. La sentència, que recull el diari Público, considera “provats” els fets i recull que l’acusat era conscient que posava en perill la vida de la víctima. Tot i això, els jutges consideren que va decidir, “lliurement i de manera voluntària”, no matar-la i l’absolt del delicte d’homicidi en grau de temptativa. El condemnen a 10 mesos de presó per un delicte de “maltractament ocasional”.

 

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència