Connect with us

Comunitat

Mallorca plora en silenci a les víctimes del Llevant

La totalitat d’institucions públiques de Balears han guardat aquest migdia un minut de silenci

El Govern balear ha convocat un minut de silenci avui al migdia en el Consolat de Mar, seu de l’executiu autonòmic, en record de les víctimes mortals de les inundacions a Sant Llorenç i en el Llevant de Mallorca, al que s’han sumat altres institucions de les illes.

També els quatre consells de Mallorca, Menorca, Eivissa i Formentera han convocat minuts de silenci en memòria de les víctimes al migdia, igual que el Tribunal Superior de Justícia de Balears.

En un comunicat, el Govern assenyala que ha convocat aquest acte perquè acudeixin totes les persones que ho desitgin, per mostrar la seva solidaritat amb les persones afectades.

Minut de silenci a les portes de l’Ajuntament de Felanitx.

La resta de pobles de Mallorca també s’ha solidaritzat amb les víctimes de la tràgica torrentada que ha afectat Sant Llorenç i la comarca del Llevant, amb els seus familiars i amics. Més d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de Manacor, on les banderes onegen a mig pal i un llaç negre penja de la balconada en senyal de dol. Des de l’Ajuntament de Manacor s’agraeix  moltíssim a totes les persones que voluntàriament han duit roba, matalassos, menjar i mantes al poliesportiu Miquel Àngel Nadal, que ha estat habilitat pels afectats.

I també a tota la gent que s’ha posat a disposició dels serveis d’emergències per ajudar als afectats. És en aquests moments que es demostra la grandesa d’un poble. En aquest sentit des des del Servei d’Emergències de les Illes Balears i informen que en aquests moments ja no es necessita més ajuda i que estan cobertes totes les necessitats.

Són tendència