Connect with us

Oci i Cultura

Manacor treu la cultura al carrer

“Manacor es mou amb la cultura” és el títol que engloba la immensa oferta cultural que aquest dissabte dia 13 de maig es desplegarà pels carrers de la ciutat durant tot el dia

“Manacor es mou amb la cultura” és el títol que engloba la immensa oferta cultural que aquest dissabte dia 13 de maig es desplegarà pels carrers de Manacor durant tot el dia. “Volem mostrar el potencial creador que tenim i la capitalitat cultural del municipi de Manacor i per això volem dedicar una jornada sencera a la cultura oferint tallers, espectacles, música i mostres d’art i escultura per a tots els públics”, explica la regidora de Cultura i Turisme, Antònia Llodrà.

La jornada començarà a partir de les 10 h amb “la III Mostra d’Art al Carrer, que pretén apropar l’art contemporani als ciutadans mitjançant l’ús dels espais urbans per exposar obres d’art; l’estratègia consisteix a treure les obres dels espais d’art convencional per fugir dels límits per al gran públic que imposen les sales d’exposicions, les galeries o els museus”, explica el tècnic del departament Llorenç Carreras. La mostra comptarà amb peces escultòriques dels autors Amelia Garcia, Francisca Llabrés, Rafel Caldés, Julio Huertas, Jaume Canet, Andreu Quetglas, Toni Tomàs, Joan Perelló i Jaume Orejuela i “tots els que la venguin a veure podran disposar d’un petit catàleg que explicarà cada obra i donarà claus per a la seva interpretació”, explica Antònia Llodrà.

Les activitats per als més petits i dirigides a tota la família començaran a partir de les 12 h amb l’espectacle itinerant El museu al carrer, el qual mostrarà un clown enamorat de l’art

A partir de les 11 h el grup vocal a cappella Super Voices, el qual juga amb els gèneres del Pop i el Soul, posarà la banda sonora a l’entorn de la plaça del Mercat i del centre de vianants. A més tots els que vulguin fer un tast gastronòmic i musical de la mà dels millors xefs de Manacor i dels joves músics del municipi podran passar pel Vermutejant, el qual serà present cada dissabte fins el 24 de juny a la plaça de ses Verdures.

Les activitats per als més petits i dirigides a tota la família començaran a partir de les 12 h amb l’espectacle itinerant El museu al carrer, el qual mostrarà un clown enamorat de l’art que es passeja amb el seu marc per tal de captar i emmarcar les millors escenes de la vida al carrer. I a partir de les 17.30 h començaran els tallers d’art Units Cream, que han organitzat l’Ajuntament de Manacor en col·laboració amb Dues Tintes, Ennigulart i Calidoscopi. Però la jornada no acabarà fins que la música swing hi posi el punt i final. I és que a les 19 h, a la plaça del Mercat, actuaran els Wacky Tobacco, una banda de swing que amb els seus ritmes clourà la jornada Manacor es mou amb la Cultura.

A més, tots els que vulguin aprofitar per veure tot el que són capaços de fer els manacorins més petits, de les 18 h a les 20 h podran visitar l’exposició Taques a la torre de ses Puntes, una mostra del taller de pintura realitzat pels nins i nines de l’escola Es Canyar, la qual va anar a càrrec de l’artista Maria Huerga.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència