Connect with us

Actualitat

Felanitx i Capdepera lideren el nombre de ‘Banderes Blaves’ en el Migjorn i Llevant

Son Servera i Sant Llorenç, en rebran dues i una Ses Salines

Les platges de Balears han aconseguit obtenir 45 ‘Banderes Blaves’ en 2017, mentre que 19 dels seus ports també han estat guardonats, segons ha informat aquest dimarts Adeac.

Els 45 arenals guardonats no suposen cap variació respecte a la xifra del passat any. En concret, 32 són de Mallorca, vuit d’Eivissa i cinc de Menorca. Per localitats, hi ha sis de Calvià, quatre de Felanitx, Capdepera, Santa Eulàlia i Sant Joan de Labritja; tres de Pollença, Santa Margalida i Santanyí; dues a Palma, Son Servera, Sant Llorenç, Sant Lluís, Alaior i Ferreries; i una de Muro i Ses Salines. En total, aquest any Balears tenia 55 platges candidates de 18 municipis, un més que en el 2016.

Quant a ports, 19 de les Illes han estat premiats, un menys que el passat any. D’ells, 14 són de Mallorca (dos menys), dos de Menorca i tres d’Eivissa (un de més).

També han estat guardonades tres embarcacions de les Illes -Mar Cabrera, Mar Cabrera II i Mar Cabrera III-, totes elles amb amarri en el port de la Colònia de Sant Jordi.

Segueix llegint
Publicitat
Feu clic per comentar la notícia

Deixa una resposta

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Són tendència