Connect with us

Actualitat

El batle de Campos, sobre la víctima de ‘La Manada’: “Em pots ajudar a trobar on va dir ‘no’ aquesta al.lota?”

Sebastià Sagreras, ha generat crítiques a Twitter per posar en el punt de mira el relat de la víctima

Sebastià Sagreras, actual batle de Campos (PP), ha generat crítiques a Twitter per posar en el punt de mira el relat de la víctima de ‘La Manada’. Sagreras es qüestiona on ha quedat recollit que ella va dir que no volia mantenir relacions sexuals, a pesar que la sentència constata que la víctima no va donar el seu consentiment.

“No entro a valorar el que ha dit la justícia i, sense voler polemitzar, et deman si em pots ajudar a trobar on va dir ‘no’ aquesta al.lota. Ho he cercat i no ho trob”.
El batle de Campos responia a un missatge de Twitter de l’actual cap de gabinet de la vicepresidenta del Govern, Lluís Apesteguia qui qüestionava la resolució judicial adoptada aquest dijous per l’Audiència Provincial de Navarra: “Si estigués sol i envoltat de persones amb més força física que jo, en situació d’inferioritat física, tractat amb actitud agressiva… Em resistiria arriscant-me a més violència o voldria passar la situació el més ràpid possible? No bastaria haver dit ‘no’ perquè se’m consideràs violat?”.

Davant aquest comentari, Sagreras va demanar en reiterades ocasions a Apesteguia que on ha llegit que la víctima de ‘La Manada’, una jove que al moment de l’agressió sexual tenia 18 anys, no hagués donat el seu consentiment per mantenir relacions sexuals: “He entès que deies que ella havia dit ‘no’. Et deman ajuda per saber on ho posa. Jo no ho trob”.

A pesar que el batle de Campos no troba on queda recollit que la víctima rebutgés les relacions sexuals, els fets provats, recollits en la sentència publicada aquest dijous, constaten que la víctima no va donar el seu consentiment

A pesar que el batle de Campos no troba on queda recollit que la víctima rebutgés les relacions sexuals, els fets provats, recollits en la sentència publicada aquest dijous, constaten que la víctima no va donar el seu consentiment, que va ser sotmesa pels condemnats i que aquests van exercir una situació de prevalença sobre ella fent-se valer de la seva superioritat física. Sagreras ha generat indignació i crítiques entre els usuaris de Twitter. Un comentari del tot desafortunat.

Són tendència