Connect with us

Actualitat

Els veïnats de Sant Llorenç, Campos i ses Salines col·laboren amb l’entitat Mallorca Sense Fam

Els tres municipis, conjuntament amb Andratx, Banyalbufar, Escorca, Estellencs i Pollença, han superat el repte de reciclatge per Nadal proposat per Ecovidrio

Ecovidrio, entitat sense ànim de lucre encarregada de la gestió del reciclatge dels residus d’envasos de vidre arreu de l’Estat, juntament amb TM Alcúdia Reciclatges i representants dels Ajuntaments d’Andratx, Banyalbufar, Escorca, Estellencs, Campos, Pollença, Sant Llorenç des Cardassar i ses Salines, han fet entrega d’una donació a l’entitat Mallorca Sense Fam per haver superat aquests municipis el repte de reciclatge proposat per Ecovidrio durant les darreres festes de Nadal. En total, els vuit municipis participants s’han reciclat 103 tones de residus d’envasos de vidre que es traduiran en 1.000 euros en aliments per a famílies en situació de vulnerabilitat.

La iniciativa, duita a terme entre el 21 de desembre de 2017 i el 15 de gener de 2018 ha animat a tots els ciutadans d’aquestes localitats a dipositar la major quantitat possible de residus d’envasos de vidre en els contenidors habilitats per a la campanya durant el Nadal. Unes dates en què es produeix un augment significatiu del consum de productes envasats en vidre i, per tant, de la generació de residus d’envasos de vidre. Gràcies al fet que els mallorquins han superat les 100 tones recollides, s’aportaran 1.000 euros en benefici d’aquesta organització que lluita contra la pobresa.

Són tendència