Centenars de persones s’han concentrat davant del Parlament per exigir que s’investeixi al candidat de Junts per Catalunya aquest mateix dimarts
Centenars de persones s’han concentrat aquest capvespre davant del Parlament de Catalunya per exigir que s’investeixi Carles Puigdemont aquest mateix dimarts. Manifestants independentistes han rebentat les cadenes d’algunes portes d’accés al parc de la Ciutadella i han desbordat el cordó policial dels Mossos d’Esquadra per plantar-se davant del Parlament, on un perímetre de tanques protegeix els accessos a l’edifici de la Cambra catalana.
L’Assemblea Nacional Catalana (ANC) i altres organitzacions independentistes havien convocat una concentració al passeig Lluís Companys, als voltants del Parlament de Catalunya, per seguir en directe des d’una pantalla gegant el ple d’investidura de Carles Puigdemont previst per aquest dimarts, però que ha estat ajornat per decisió del president de la Cambra, Roger Torrent.
Els manifestants es manifesten amb crits com “El poble mana, el govern obeeix” o “Investiu Puigdemont o soparem al Parlament”.