Connect with us

Comarca

Algaida viu un 1 de maig solidari i participatiu

Entre totes les activitats  es recaptaren més de 1.200 euros que seran destinats a causes benèfiques

Aquest passat pont de l’1 de maig s’ha viscut a Algaida enmig d’un gran ambient participatiu i solidari. D’una banda, va tenir lloc el primer concert del XXIII Mes de la Música d’Algaida. L’església del municipi es va omplir de gent per rebre l’estrena del pasdoble Mestre Biel Teresa obra de Biel Oliver Torres, dedicada a Gabriel Pou Ginard pels seus anys de dedicació a la Banda de Música d’Algaida.

Una Missa Gospel cantada per 150 integrants de la Coral d’Adults de l’Escola de Música d’Algaida, el Cor de Majors de la UIB, la Coral ACM ses Salines, la Coral Amics de la Música de Llucmajor, el Cor Cantinela de Binissalem i la Banda de Música d’Algaida sota la direcció d’Andreu Julià, varen tancar l’acte. Un esdeveniment que va aconseguir recaptar més de 400 euros en donatius per al projecte Magic Line de la Fundació Sant Joan de Déu, en favor de les persones en situació vulnerable.

Per altra banda, també hi va haver durant aquest pont temps per l’esport i es va celebrar la vuitena edició de la cursa Milla d’Algaida-Objectiu 1000. El donatiu per participar-hi era d’1 euro i enguany en recaptaren 800. Tots ells  aniran a benefici de l’Associació Balear d’Infants amb Malalties Rares (ABAIMAR)

La d’enguany ha estat una de les edicions més concorregudes.

Són tendència