Connect with us

Actualitat

Sus a les festes patronals de Son Carrió

La fira ramadera, que serà dia 14 de maig, compleix aquest any un quart de segle

El divendres 5 de maig, Son Carrió comença les seves festes patronals. Unes festes que obren la temporada a la zona del Llevant i han anat consolidant-se any rere any.

L’acte inaugural i que donarà el sus a les festes del 2017 serà el dia 5 de maig. Vindrà amb el pregó a càrrec del Doctor en veterinària Bartomeu Anguera, que parlarà del ball dels caparrots de Son Carrió. Tot això, acompanyat pels Xeremiers des Puig de sa Font, que ballaran l’himne de Sant Miquel del pare Antoni Matheu.

A partir d’aquí; activitats esportives, infantils, verbenes, exposicions, art… completen aquest programa de festes que pretén, amb la seva varietat, arribar a tothom.

Tancarà les festes, la ja tradicional fira ramadera. Aquest any serà la XXV edició. Una fira dedicada al porc negre mallorquí. Un porc de mida mitjana, amb el pèl negre i les orelles caigudes, grans i planes. La intenció és reivindicant així la criança i el consum d’un producte tan cabdal dins la gastronomia mallorquina.

Del 5 al 14 de maig, festes patronals de Son Carrió. El programa complet a http://www.santllorenc.cat/santllorenc/sites/default/files/documents/festes2017definitiubr_1.pdf

Són tendència